"Initials" by "Florian Körner", licensed under "CC0 1.0". / Remix of the original. - Created with dicebear.comInitialsFlorian Körnerhttps://github.com/dicebear/dicebearNY
Nyheder bubberstarteletscam 1y ago 100%

Tidlige DF-profil Martin Henriksen melder sig ind i Nye Borgerlige

www.dr.dk

- Jeg tror på, at Martin med sin borgerlige snusfornuft, sin jordnære attitude og sin store erfaring fra Folketinget vil være et aktiv for vores parti, skriver [Pernille Vermund] blandt andet.

Meget vil jeg sige om Martin, men jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har villet kalde ham "borgerlig" 😅
Måske er det bare fordi jeg ikke har sat mig ind i hans gøren og laden som sådan, for DF er jo bare Socialdemokratiet med et par fodnoter.

Det virker lidt som en søgt forbindelse: Martin er partiløs efter interne magtkampe i DF, Pernille er lidt i underskud på stemmeslugerkontoen efter intern uro i NB. Det virker som et fornuftsægteskab fremfor en ideologisk overvejelse.

6
8
Comments 8